Zelf regelen of contact opnemen met de gemeente Hillegom

 U kunt via het digitale loket een aantal onderwerpen zelf verzorgen

Raadplegen van:

Bezwaar maken tegen de:

Aanvragen van:

Aanpassen van:

Heeft u vragen over de gemeentelijke belastingen en u vindt deze niet bij de veelgestelde vragen, dan kunt u contact opnemen.

Telefonisch:

14 0252 van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot en met 12.30 uur en donderdagavond 16.00 tot 20.00 uur;

Loketbezoek:

(zonder afspraak) van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot en met 12.30 uur en op afspraak, Gemeentehuis, Hoofdstraat 115, Hillegom.

E-mail:

info@hillegom.nl

Bezoekadres

Hoofdstraat 115, 2181 EC Hillegom

Het indienen van een bezwaarschrift:

postadres:

de Inspecteur Belastingen

Postbus 796

2130 AT te Hoofddorp

Informatie over kwijtschelding en invordering (incl. aanmaning en dwangbevel):

telefonisch:

023-5563400 - keuze 1 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot en met 13.00 uur)